donderdag 5 augustus 2010

Bloggen

Hallo,

Welkom op mijn blog.

Ik ben Kirsten, 35 jaar, getrouwd met Ruud en heb 2 kids, Daan van 8 en Anne van 5.
Ik heb al zoveel leuke blogs op het web voorbij zien komen, dat ik nu zelf ook aangestoken ben met het blogvirus. Dan kan ik ook gelijk iedereen volgen en mijn frutsels en knutsels laten zien.

Waar zal ik eens beginnen.
Ik ben pas jarig geweest en zo vreselijk verwend door iedereen, echt super. Van mijn zussen kreeg ik o.a. een starterspakket Zpagetti, wauw, wat is dat leuk zeg. Ik was al aan het haken geslagen, maar ben nu helemaal verslaafd. Ik ben deze tas aan het maken (in het zwart) en als hij af is, ga ik voor een kussen (of toch maar zo'n poef of een mand) help, ik weet het niet meer. Het is allemaal zo leuk!

Verder ben ik nu druk bezig voor dochterlief met een variant op dit tasje te haken, dat ik op het web vond. Ze heeft voor haar verjaardag van Opa en Oma een discman gekregen, maar heeft geen tasje meer waar hij goed in past en als het maar roze is, dan is het natuurlijk al goed.

Voor zuslief heb ik gister de paarse tashanger gefabriceerd en Anne wilde er natuurlijk ook een, maar dan als sleutelhanger voor haar fietssleutel.







Maar zo kom ik natuurlijk nooit toe aan mijn eigen tashanger voor mijn nieuwe tas, die ik van manlief op de vakantie heb gekregen. Gaaf is ie hè. Ben er helemaal blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten