donderdag 26 augustus 2010

Memoborden, Zpagetti en taart

Zondagavond weer een nieuwe Zpagetti-tas gemaakt en een proef voor een mandje. Het mandje is wel goed gelukt, alleen, waar ik al bang voor was, hij is niet zo stevig, maar dat lossen we wel weer op.


Op mijn lijstje staat in ieder geval nog wat theelichtjes inpakken met Zpagetti en denk nog een tasje.

Gisteravond eindelijk de tijd gevonden om allebei mijn zpagetti tassen te voeren, dus kan ik ze nu ook in gebruik nemen.

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn collega’s een boekenbon gekregen en gistermiddag heb ik daar dit boek van gekocht. Heb gelijk de kriebels om leuke dingen te maken. Heerlijk, maar jammer genoeg wel tijd te kort. Al is het nu natuurlijk wel heerlijk knutselweer met al die regen.

Ik wil ook voor allebei een schilderij met hun naam op de muur in hun kamer maken, ik denk met dezelfde stof als de gordijnen. Ben nog even aan het bedenken hoe ik dat precies ga aanpakken, maar heb er wel leuke ideetjes over.


Voor Anne en Daan heb ik de memoborden afgemaakt, dus die kunnen opgehangen worden. Zo zijn ze geworden:


Vorig weekend heb ik mijn zus geholpen met het feestje van haar zoon. De kids hebben met marsepein taart versierd. Dat was echt leuk om te doen zeg.


Mijn buurvrouw doet dat ook al een tijdje. Die maakt echt mooie kunstwerken. Kijk maar eens op haar hyves. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van. Van het weekend ga ik zelf ook eens aan de slag. Anne wil voor haar verjaardag graag een door mama zelfgemaakte Barbie taart (zo’n taart met een Barbiepop in het midden). Gelukkig is ze pas in november jarig en heb ik dus nog even de tijd om flink te oefenen..

Ruud heeft zich inmiddels behalve op de montage van o.a. badkamers en keukens ook toegelegd op de verkoop ervan. Neem eens een kijkje op zijn website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten