zaterdag 19 februari 2011

Lang geleden

Zo he, dat is lang geleden dat ik hier een berichtje geplaatst heb. Maar we hebben zeker niet stilgezeten.

Flink wat haakprojecten afgewerkt die al een tijdje lagen. Voor mams, zussen, kids en mezelf lekkere warme sjaals voor de winter en voor 2 nichtjes een poncho gemaakt. Van de poncho's ben ik vergeten foto's te maken, maar die volgen nog. Heerlijk die snelle haakprojecten met grote naald.


Ook heb ik het maken van haarclips en sieraden weer eens nieuw leven ingeblazen, dat was zeker alweer een jaar geleden dat ik daar iets mee gedaan had.



Voor Anne op haar luizenzak op school nog een nieuwe broche gemaakt.


Heb voor mezelf nu wel besloten dat ik maar eens een keuze moet gaan maken tussen al mijn hobby's. Ik zie zoveel leuke dingen die ik ook allemaal wil uitproberen en meestal ben ik dan gelijk verslaafd ;-). Maar ja, ze kosten ook allemaal kapitalen én vreselijk veel plek in de kasten. Het probleem is alleen dat ik geen keuze kan maken, vooral ook omdat het zo leuk is om alles te combineren. Nou ja, dat komt vanzelf wel ;-) Ben er inmiddels wel achter dat fimo niet mijn ding is.

Nog wat foto's van dingen die ik ondertussen gemaakt heb in opdracht/op verzoek.








Superlief cupcake doosje (mijn allereerste)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten