donderdag 3 maart 2011

Muizen, ijs en cupcakes

Vandaag lekker inkopen gedaan bij de groothandel. Volgende week is zuslief jarig en zij wilde graag nieuw basismateriaal en kralen hebben voor haar nieuwe hobby sieraden maken.
Dus zuslief wordt weer flink verwend (en ikzelf natuurlijk ook ;-) heb weer genoeg leuks gevonden).

Ik heb een voorraadbox met restjes garen en vroeg me al een hele tijd af wat ik daar nou mee moest doen.


 Weggooien vond ik zonde, maar echt gebruiken kon ik het niet. Tot ik tegen dit blog aanliep. Ik krijg echt de (haak)kriebels als ik die mooie vrolijke dingen zie die ze maakt. Al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik dat bij bijna alle blogs heb die ik volg. Pfff wat ben ik vaak nog aan het aanklungelen als ik die prachtige dingen zie die gemaakt worden. Geweldig.

Bij Attica24 heb ik dus ook het patroon vandaan van de "tas" die ik aan het maken ben. Hij is nog niet helemaal af, maar het lijkt me een heerlijke tas om mijn haakwerkjes in mee te nemen en op te bergen en op die manier heb ik straks ook een deel van mijn restjesbox leeggemaakt.



Deze muis had ik ook al een tijdje op mijn lijstje staan. Ik heb hem deze week 4x gehaakt, maar  helaas heb ik alleen van deze een goede foto. Wat een schatje he. Ik merk wel dat het haken me steeds beter afgaat, maar zie (vooral op foto's) de (schoonheids)foutjes goed, dat moeten jullie me maar vergeven.


Mijn eerste ijsco:



Ook heb ik me eens gewaagd aan fimo. Dit zijn mijn eerste probeersels, wat vinden jullie ervan? Heb wel gemerkt dat "kleien" niet echt mijn ding is, niks nieuws overigens, dat was het op school ook al niet ;-)



Hier nog een paar kleine projecten die ik deze week heb afgerond:

 



 


1 opmerking:

  1. hoi kirsten,
    wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden en gezellig meedoet aan mijn give away.
    ik vind dat je erg leuke dingen maakt. je fimocreaties vind ik erg geslaagd!en ik wou dat ik zo goed kon haken als jou, maar bak er nog niet zoveel van ;)

    BeantwoordenVerwijderen