dinsdag 17 juli 2012

Quilt/plaid

Ik ben helemaal geen ster in naaien, maar vind het wel hartstikke leuk om te doen.

Toen zuslief vroeg of ik voor de wieg van mijn nichtje een plaid/quilt wilde maken, vond ik dat superleuk. Maar ook best wel spannend, want ik had zoiets nog nooit gemaakt.
Hoe begin je dan, dat was best even puzzelen, maar hij is af!

En ik ben eigenlijk stiekem best wel een beetje trots op mezelf.



Als je goed kijkt zie je tussen de knuffels ook het konijntje (nu mét neusje) uit mijn vorige post.

3 opmerkingen:

  1. Wat is hij gaaf geworden :-)
    Met recht trots!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je plaid is prachtig geworden, mag je zeker trots op zijn...ik heb zelf ook de naaimachien al héél lang niet meer aangeraakt, maar door het zien van dit soort dingen krijg ik er ook wel weer zin in:-)! Gezellige blog heb je, ben volger geworden hoor en hartstikke leuk dat je meedoet aan mijn give-away! Grtzzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mylene, thanks!
    @Maddy, Dank je wel. Leuk dat je me komt volgen!

    BeantwoordenVerwijderen