woensdag 5 september 2012

Slankie en recepten

Voor een marketingbureau ben ik geselecteerd om Slankie (je weet wel, de smeerkaas) te testen. De bedoeling van dit project is om zoveel mogelijk mensen bekend te maken met Slankie.

Wist je bijvoorbeeld dat:
- Je Slankie ook kunt opwarmen en er allerlei lekkere gerechten mee kunt maken?
  Zoals bijvoorbeeld in Tonijnsalade of op een wrap?
- Slankie 20+ maar liefst 65% minder vet bevat dan 48+ smeerkaas?
- Er 7 verschillende varianten van Slankie zijn?

In het pakket bevond zich o.a. een kaart met twee heerlijke recepten die ik jullie natuurlijk niet wil onthouden.

Ik ben benieuwd of jullie nog leuke suggesties voor een recept hebben. Zo ja, dan hoor ik dat natuurlijk graag, zodat ik ze mee kan nemen in het oordeel over Slankie.


 

Voor- lunchgerecht of hapje voor 4 personen (2 stuks p.p.). Bereidingstijd: 10 min.
• 1 grote komkommer
• zout
• 50 g zoete puntpaprika
• 100 g Slankie 20+ smeerkaas Naturel Lichtpittig
• 2 takjes peterselie
Bereiding:
Schil de komkommer met een dunschiller half om half zodat er strepen groen ontstaan. Snij de komkommer in 8 gelijke stukken. Hol ze met een lepeltje half uit. Bestrooi met zout en laat ze even uitlekken. Snij intussen de paprika in kleine blokjes en meng ze met Slankie 20+ smeerkaas Naturel Lichtpittig. Vul de holtes van de komkommer met het kaasmengsel en garneer met peterselie of met oregano.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten